کد خبر: ۸۰۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 21 December 2019
فرمانده انتظامی استان کهگيلويه و بويراحمد از کشف کالاهاي قاچاق به ارزش 5 میلیارد ريال از يکدستگاه کامیون در محور ياسوج-اصفهان خبر داد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر انتقال محموله اي قاچاق از يک دستگاه کامیون در محور ياسوج-اصفهان مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با هماهنگی مقام قضایی ؛ ايست و بازرسي داير کردند.

وي افزود: مأموران خودروي حامل کالا هاي قاچاق را توقيف و در بازرسي از اين خودرو 5 هزار و 842 عدد لوازم جانبی شبکه رایانه ای فاقد اسناد گمرکي کشف و راننده را دستگير کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهاي کشف شده را 5 میلیارد ريال اعلام کردند خاطرنشان کرد: کالاهاي کشف شده به اداره گمرک استان تحويل و خودرو نيز به پارکينگ منتقل و متهم به مرجع قضایی تحويل داده شد.

فرمانده انتظامی استان در پايان به شهروندان توصيه كرد: درصورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار